Klantenvertellen over Marco van Beek
Van de 2089 klanten die een review hebben achtergelaten krijgen wij een 9.0. Hieronder kunt u de laatste 100 reacties lezen.
Wilt u zelf een reactie achterlaten? Dat kan! Gebruik hiervoor deze link.
Magda uit Steenwijk
Volgens afspraak is de benodigde APK en onderhoudsbeurt inclusief reparaties uitgevoerd. Ik werd alleen overvallen bij het ophalen van de auto op 01-12-2023, dat er koelvloeistof lekt en hiervoor 1 liter is aangevuld. Wat voor mij nu nog onduidelijk is, is of de lekkage is opgelost of dat ik dit op de n of andere manier zelf in de gaten moet houden c.q. moet blijven aanvullen?
NB: Eenmaal thuis met de auto ben ik sinds vorige week geveld door de griep, vandaar dat ik er nog niet op teruggekomen ben om deze vraag te stellen en deze review hiervoor gebruik.
- 8
- 8
- 7
8
Jan uit Meppel
Ik ben goed en snel geholpen door kundige medewerkers.
- 10
- 10
- 10
10
Eef uit Vollenhove
Zeer goed
- 10
- 10
- 10
10
Dick uit Blokzijl
Of je nu op zoek bent naar die ene speciale auto, de aankoop zelf, garantie, of algemeen onderhoud, zij staan altijd klaar met de juiste service! Wij zijn al meer dan 10 jaar tevreden klanten. We kwamen bij autobedrijf Marco van Beek terecht met een probleemauto waar een andere garage geen raad mee wist. Na hun inspectie hebben we nog jarenlang plezier gehad van die auto. Bovendien, omdat een van hun medewerkers in dezelfde plaats woont als ik, wordt onze auto zelfs opgehaald voor onderhoud en 's avonds keurig gewassen weer teruggebracht! Dat noem ik pas service!
- 10
- 10
- 10
10
Peter Geurts uit Nijmegen
Mijn ervaring bij de aankoop van een nieuwe iX1 was erg goed. Op afstand tot een overeenkomst gekomen en daarna is alles volgens afspraak vlekkeloos afgewikkeld. Ben zeer tevreden met de auto en service, ik kan deze garage iedereen aanbevelen.
- 9
- 8
- 8
9
Sjef uit klessens
-
- 8
- 9
- 7
8
Henk de Vries uit Sneek
Geweldig mooi bedrijf, indrukwekkend aanbod auto's en zeer professionele mensen. . . hier kan de gemiddelde "(premium) dealer" een voorbeeld aan nemen. ( mijn ervaring als ex-dealer medewerker/verkoper)
- 10
- 10
- 10
10
Martin uit Deventer
Een kleine onderhoudsbeurt en een apk, klaar terwijl u wacht. Dit alles in combinatie met een goede kop koffie en prachtige bolides om je heen.
- 10
- 10
- 10
10
Jeroen uit Steenbergen
Ik werd verrast met en uitgebreid, persoonlijk filmpje van de BMW, waar ik interesse in had. Ik ben netjes en duidelijk geholpen door de verkoper. De showroom is genieten om rond te lopen. Ik kan Vakgarage Marco van Beek van harte aanbevelen.
- 8
- 8
- 8
10
Henrieke uit Midlaren
fijn!
- 6
- 8
- 7
8
Wim van Beers uit Zwartsluis
Goed en deskundig geholpen met accu probleem van mijn wagen.
- 10
- 10
- 9
10
Henk uit Meppel
Altijd staan ze klaar om je te adviseren en te helpen
- 10
- 10
- 10
10
Robin uit Doorwerth
Binnen 10 minuten na mijn e-mail kwam er een opgenomen filmpje van Marco binnen waarin hij zichzelf, zijn mooie bedrijf en natuurlijk de auto waarin ik interesse had liet zien. Nog nooit zoiets meegemaakt. Super goed. De deal was binnen een uur beklonken en vanwege werk en vakantie heb ik de auto 3 weken later pas opgehaald. Intussen werden al mijn vragen razendsnel beantwoord telkens naar volle tevredenheid. Bij het ophalen van mijn fonkelnieuwe auto keek ik mijn ogen uit in de schitterende showroom. Wat knap dat een ondernemer zo'n bedrijf zelf kan neerzetten. Niet voor niets komen klanten uit geheel nederland naar Marco van Beek om hun auto van hogere klasse daar te kopen. Scherpe prijzen. Top service en een ondernemer die je dat ook gunt. Zoek je een top auto bel dan eerst Marco en vraag wat hij voor je kunt doen. Dat zou ik aanbevelen.
- 10
- 10
- 10
10
Jacob Oosterman uit Dalfsen
Goede service, fijn geholpen
- 8
- 8
- 7
9
Henri uit Staphorst
Aaa
- 7
- 7
- 7
9
Ab van Essen uit TUK
Zie boven
- 8
- 8
- 6
8
Nicolette uit Harlingen
Super tevreden
- 10
- 10
- 10
10
Roel Bosma uit Rutten
goede ervaring
- 8
- 8
- 6
8
Jeen uit Ter Idzard
De airco van mijn auto functioneerde niet meer naar behoren en diende daarom bijgevuld te worden. Deze service is in een kort tijdsbestek zeer vakkundig uitgevoerd tegen een betaalbare prijs.
Wachten onder het genot van een kopje koffie en het lezen van een krantje is absoluut geen straf tussen alle mooie auto's die Marco van Beek in de showroom heeft staan.
Er is ook altijd tijd voor een gezellig praatje met de afdeling verkoop waar ze je kennen en waarderen.
Kortom, wederom TOP service.
- 10
- 10
- 10
10
Nicky uit Steenwijk
Ik kon direct terecht, kreeg een nette leenauto mee en werd ontzettend vriendelijk en leuk benaderd. Kosten vielen mee en ik kreeg goed advies. Echt top service!
- 10
- 8
- 10
10
Ben uit Steenwijk
Ik heb alleen een flesje speciale olie voor het cabrio dak gehaald. Bij het ophalen even met Ron gesproken en het gehad over zijn vakantie naar Hawa.
8
Piet uit oldeholtpade
Ik vond het heel netjes dat de wielen onder garantie zijn geballenceerd.
De auto rijd nu super goed.
- 10
- 9
- 10
10
Rob uit Steenwijk
Voor herhaling vatbaar, goeie en snelle service!
- 10
- 10
- 10
10
Jasper uit Meppel
Heel erg nette zaak met vriendelijke medewerkers en goede service. Ik kon gelukkig een leenauto meekrijgen ondanks dat ik deze niet gereserveerd had. (Ik heb er niet aan gedacht en het is mij niet aangeboden)
- 9
- 9
- 8
9
Cees uit Steenwijk
Goed als altijd
- 10
- 10
- 8
9
Vincent uit Amsterdam
.
- 6
- 8
- 8
8
Ger Roest uit Dordrecht
Zeer vriendelijke vakmensen, volledig open voor vragen/verbeteringen en oplossingen.
- 10
- 10
- 10
10
Klaas Dekker uit Steenwijkerwold
Flexibele planning, vakkundig en vriendelijk personeel.
- 10
- 10
- 10
10
Alexander uit Oudeschoot
Vorige week een grote servicebeurt uitlaten voeren, in de ochtend de auto gebracht en na een lekker bakje koffie een leen auto meegenomen. Ook moesten er een paar dingen worden nagekeken die uiteindelijk goed zijn gerepareerd. De volgende dag de auto opgehaald, de auto stond mooi schoon en klaar buiten. Onderhoudsrapport lag op de voorstoel (volgens MB specificaties).
- 10
- 10
- 10
10
Jan uit Blokzijl
Goed gemonteerd
- 9
- 9
- 7
9
Johan Van Dalfsen uit Meppel
Jammer dat 12 volt aansluiting naar caravan niet is gebeurd
- 6
- 6
- 6
7
Maurice uit Almere
Mijn ervaring is top! Ik werd vanaf het eerste contact netjes te woord gestaan. Alle wensen zijn duidelijk besproken , en de procedure verliep snel en allemaal naar wens. Dit is een garage waarbij de klant nog op de eerste plaats staat , en waarbij mensen hun werk met gedreven passie uitvoeren. Mijn ervaring is dus erg prettig geweest, en dank alle medewerkers die mee hebben geholpen aan dit goede gevoel.
- 9
- 10
- 10
10
Christien W. den Uil uit Scheerwolde
Mijn auto is weer voor het jaarlijkse onderhoud geweest en de distributieriem is vervangen.
Alles gedaan zoals afgesproken!
- 10
- 10
- 8
10
John Harpal uit Steenwijk
Prima in orde en klantvriendelijk
- 8
- 8
- 8
9
Rob en Rabia uit Oostvoorne
Heb heel wat auto's in mijn leven gekocht, maar bij Marco is het een belevenis.
De manier van omgaan met de klant is heel prettig, meedenkend, gastvrij en servicegericht.
En wat een kwaliteit hebben deze mensen staan.
Dit zijn echt vakmensen die weten waar ze het over hebben.
- 10
- 10
- 10
10
Henk uit Meppel
goede service
- 10
- 10
- 8
9
Els en Dirk uit Colmschate
Wij zijn erg goed geholpen en waren erg blij dat wij de camper ook al die tijd hebben mogen laten staan.
Wij komen ook zeker weer terug.
Met vriendelijke groeten Dirk en Els Vermeulen
- 10
- 10
- 10
10
Boris uit Heiloo
Ik moest vrij vlot nog een APK keuring hebben voor mijn mazda met wat gebreken en dat is razend snel gedaan en vakkundig! Super blij mee!
- 8
- 8
- 10
9
Harrit uit Steggerda
Voor het eerst een auto hier gekocht en nu voor de eerste keer onderhoud. We werden keurig gebeld en genformeerd over wat er vervangen moest gaan worden met het bijbehorende kostenplaatje.
Dus geen verassingen bij het ophalen van de auto na reparatie :-)
- 10
- 10
- 7
8
Arjan uit Steenwijk
Keurig verzorgde onderhoudsbeurt gekregen, werd op tijd geinformeerd over extra kosten. Advies werd goed en duidelijk gegeven. Helaas was de online gemaakte afspraak achteraf niet mogelijk, en moest de APK en onderhoud op twee verschillende dagen gepland worden.
- 5
- 10
- 5
6
Akke uit steenwijk
Zoals altijd goed!!!
- 9
- 8
- 8
8
Michel uit Tilburg
Snelle communicatie en goede begeleiding, goed geholpen!
- 9
- 8
- 9
9
Michiel uit Vollenhove
Reparatie wiellager en verversen transmissieolie beide vlot en naar behoren uitgevoerd.
- 10
- 10
- 10
10
Evert uit Sneek
Altijd leuk begaand met de klant zowel showroom als monteurs een super bedrijf
- 10
- 10
- 10
10
Jeen uit Ter Idzard
Auto voor APK gehad en dit is wederom vlot afgehandeld.
Heerlijk bakje koffie tijdens het wachten en de showroom voorraad kunnen bewonderen. Altijd leuk
- 10
- 10
- 10
10
Henk uit WOLVEGA
super
- 10
- 10
- 6
10
Hans uit De Pollen
Goede service vakkundig
- 9
- 10
- 7
8
J uit T Veld
Direct een goed gevoel! Zowel de showroom als de verkoper gaven ons direct het vertrouwen waar wij naar hoopte.
De auto is precies zoals wij hem graag wilde. Na een proefrit, uiteraard verkocht aan de auto.
De auto stond bij ophalen netjes voor ons klaar in de prachtige showroom.
Kortom, wij zijn zeer tevreden over alles! En tot zover een perfecte auto.
- 10
- 8
- 8
9
Jurjen Helfrich uit Steenwijk
Prettig
- 10
- 10
- 7
10
Jan uit Hoogeveen
Geweldig
- 10
- 10
- 10
10
Sjef uit oisterwijk
tevreden op uitvoering werkzaamheden!
- 8
- 8
- 8
8
Johannes Gerardus Joseph Holtmaat uit Emmeloord
Prima Snel
- 10
- 10
9
C Van den Adel uit Burgum
Goed.
- 10
- 10
- 9
10
Rob uit Tuk
Al jaren een tevreden klant en steeds zeer vakbekwaam geholpen.
- 10
- 10
- 8
10
Rik uit Werkendam
Alles volgens afspraak
- 10
- 8
10
Cor Heutink uit Genemuiden
Vriendelijk ontvangst en heerlijke koffie,
- 9
- 10
- 10
9
Durk Dijkstra uit Boornbergum
Blij met de vlotte service nadat ik mijn portier niet meer kon openen.
Allen bedankt!
- 10
- 10
- 7
10
M.J.W. ten Have uit Apeldoorn
ze hebben de auto staan die ik zocht , zeer compleet, perfecte staat en super hulp als het gaat om de zaken die geregeld moesten worden voor deal , Bedankt.
- 8
- 8
- 8
9
Wybe uit Oldeberkoop
perfecte service zeer vriendelijk personeel
- 10
- 10
- 10
10
Max uit Rolde
Zeer helder en direct. Vriendelijk en professioneel
- 9
- 10
- 8
9
Ad goossens uit Enserweg ens
Wat meer groen in de showroom en bij de ingang zou de auto's nog beter doen uitkomen
- 10
- 10
- 10
10
Jan uit Blokzijl
Goede service en prettig contact
- 10
- 10
- 10
10
Jacob uit Franeker
Goed contact
Reactie wel wat traag
- 6
- 8
- 8
8
Laura uit De Pol
Het ziet er allemaal fantastisch uit en daar betaal je ook duidelijk voor. Jammer dat je de tarieven niet op de site terug kunt vinden en er dus te laat achter komt wat het uurloon is.
- 7
- 7
- 1
Hallo Laura,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. We hebben alles in overleg uitgevoerd en zelfs aangegeven dat we het een grote ingreep vonden om de auto te herstellen. dat dan ons uurtarief hoger ligt dan je had verwacht is vervelend. We hopen wel dat de auto naar tevredenheid is hersteld en je er nog veel plezier van mag hebben.
Met vriendelijke groet,
Team Marco van Beek
5
Jan Siert uit Schildwolde
Snel geholpen met een storing
- 10
- 10
- 10
10
Theo uit Dedemsvaart
Alles zoals afgesproken, perfect binnen een korte tijdstermijn afgewerkt!
- 10
- 10
- 10
10
henk de vries uit emmeloord
super
- 10
- 10
- 10
10
Alex uit Steenwijk
Prettig ontvangen, verder prima
- 8
- 8
8
F. de Boer uit Leeuwarden
Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke behandeling en de zeer kundige afhandeling van de problemen met mijn MB. Je merkt hier de liefde voor het vak en de auto. Kom hier zeker weer terug.
- 8
- 10
- 10
10
Ger uit Dordrecht
Een zeer mooie omgeving om een auto te kopen. Mooie garage, fijne mensen en niet klaar is ook niet klaar. Ze zorgen voor een zeer fijne ervaring, zowel geestelijk als technisch.
Bedankt voor de mooie auto. Top!!!!
- 10
- 10
- 10
10
Gea uit Blokzijl
Goede service
- 10
- 9
- 10
9
Harrit uit Steggerda
Nick een zoekopdracht gegeven om een auto naar onze wensen op te zoeken. En dit is gelukt!! Superblij met onze nieuwe auto!
- 10
- 10
- 9
10
Harmannus uit Garnwerd
Geweldig hoe dit bedrijf haar klant bejegend. Professioneel, snel, uitermate vriendelijk en duidelijk.
- 10
- 10
10
ahmet uit Zwolle
Goeie garage goeie service
- 9
- 10
- 10
10
Menno uit willemsoord
Top service met de beste mensen op de juiste plaats
Een dikke 10
- 10
- 10
- 10
10
Helena uit Leidschendam
Goede service aanrader!
- 9
- 9
- 9
10
Evert Groen uit Steenwijk
Goede service snel geholpen kennis van zaken. Zeer tevreden
- 10
- 10
- 8
9
Gerard uit Steenwijk
Onderhoud gedaan,
- 7
- 7
- 5
7
Gerben uit Steenwijk
Apk voor mijn vakantie nog snel even geregeld, prima voor elkaar
- 10
- 10
- 10
10
Jan uit lelystad
Goeie koffiemelk
klasse hoort bij klasse
- 9
- 8
- 8
9
tamara uit zuidveen
prima geholpen , eerlijk en duidelijk , tevreden
- 10
- 10
- 10
10
Kees uit Oude Wetering
..
- 10
- 10
- 10
10
Ben Brink uit Steenwijk
Via de mail kreeg ik een herinnering betreffende de pechhulp. Daarop heb ik de pechhulp verlengd.
- 10
- 10
10
Rene uit Steenwijk
prima service, van Henk en zijn medewerkers!
- 10
- 10
- 6
10
J uit NWeert
Goede en duidelijke communicatie.
Alles netjes geregeld.
Hier kan je met een gerust hart een mooie auto kopen!
- 10
- 10
- 10
10
Klaas uit Blokzijl
Goede en snelle afhandeling van de onderhoudsbeurt .
- 10
- 10
- 10
10
Henk Matser uit Wolvega
Net een nieuwe auto gekocht alles super van begin tot eind
- 10
- 10
- 7
10
Cees uit Steenwijk
Positief
- 10
- 10
- 9
10
Jan-Rinke uit Giethoorn
Alles prima!
- 10
- 10
- 10
10
Jos uit Oldemarkt
Na veel onderzoeken de storing verholpen onder garantie!
- 9
- 10
- 9
10
Akke uit Steenwijk
Prima
- 10
- 10
- 8
8
Jan uit Delft
Ik had een afspraak gemaakt voor een kleine beurt voor mijn C klasse.
Krijg ik de factuur........ruim **** euro!
YEEEEHAAAAA, datr is mooi geld verdienen!
Werkzaamheden: Uitlijnen terwijl dat 1000 km eerder bij een bandenbedrijf was gedaan. Uitlijnen kost normaal een vast bedrag. Staat voor **,- ex btw op factuur. Is de klok wel stilgezet of telt die tijd gewoon mee? Dan betaal ik dus dubbele tijd.
Ruitenwissers vervangen terwijl ze nog 100% goed waren!
Bij reserveren werd me gevraagd of ik een leenauto mee wilde. Ja doe maar, van Steenwijk naar Meppel en weer terug. Afgetankt teruggebracht. Op factuur staat: huurauto, ** ex is ** euro. Ja hoor pffffff. Zeg dat dan van tevoren! Een leenauto is geen huurauto en andersom ook niet!!
Gerepareerd sterretje in de voorruit werd een barst. Werd niets van gezegd. Ik rij weg, zie ik die barst. Zeg het gewoon, vraag me of er al een barst in zat!
Laat ik via hen bij een schadebedrijf een nieuwe voorruit monteren. 100 euro eigen risico. Heb ik zelf moeten betalen. Dus.... Marco van Beek auto's maakt mijn voorruit kapot, ik kan betalen!
Wat ontzettend knullig!
En 5 uur werk voor een kleine beurt...? Ik vraag het me af.....
Heb gemaild. Krijg ik een vreselijk slappe reactie:
De ruitenwissers: Ruitenwissers hebben wij vervangen omdat we jammer genoeg al te vaak de klachten andersom hebben gehad, dat we ze niet hebben vervangen en dat ze volgens de klant niet goed genoeg waren.
De voorruit: Doordat wij dachten dat het bekend bij U was hebben we daar in eerste instantie niks aan gedaan. Later in overleg met Henk is het volgens mij goed opgelost. Waarbij zelfs een originele voorruit is gemonteerd.
Ik heb *** euro moeten betalen!!!!!!!! Wordt niets over gezegd!
Uitlijnen: Laat ik beginnen bij het uitlijnen, wij vragen inderdaad ** ex, daar zit 0.5 uur arbeid bij in. Nu zijn we met het uitlijnen van de auto ongeveer een half uur/driekwartier mee bezig. Het kan dus zo zijn geweest dat er iets extra tijd bij die 5 uur in zit.
Aanbe
- 1
- 1
- 1
Goedendag heer Mussche, Jan,
Goed dat je de moeite neemt om kritisch te zijn op onze organisatie. Laat duidelijk zijn dat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen en dat dit soort ervaringen van klanten niet passen in onze filosofie.
Systematisch proberen we te reageren op de ervaringen.
Goed om te weten zijn de 2 volgende zaken
U bent persoonlijke relatie (vriend) van onze werkplaatschef Henk Hogenhorst
Alles (wat ik begrijp van onze receptionist Ron Grendelman en Werkplaatschef Henk Hogenhorst) is vooraf overlegd.
Vervangen ruit en ruitenwissers
Wij constateerden zoals gezegd dat de ruit gebarsten was. Moest vervangen worden (op u verzoek) door originele Mercedes-Benz ruit, terwijl in u voorwaarden van verzekering stond dat niet origineel moest cq hoefde.
Wanneer een ruit vervangen is vervangen wij, gezien de ervaringen uit het verleden, altijd de ruitenwissers. Altijd, niet in jou geval, ontstaan er namelijk strepen.
Huurauto
Voor een beperkt bedrag bieden wij de klanten in de werkplaats een huurauto aan en vragen of hij "vol" terug kan komen (wordt ook "vol" meegegeven). Aangeboden is door u relatie Henk Hogenhorst om de auto op te halen en terug te brengen nadat auto gereed was. Dat de vorige keer een auto (kleine huurauto) gratis is meegegeven, en u dat dan voortaan als normaal ervaart, vinden wij vervelend en hopen dat u ons vergeeft dat we dat de andere keer hebben gedaan vanwege kleine auto of dat u er niet te ver mee had gereden.
Uitlijnen
Wij constateren, met zeer professionele apparatuur en een volledig rapport (welke overlegd is aan u) dat de uitlijning niet in orde is volgens fabrieksnormen van Mercedes-Benz. U geeft akkoord om uit te lijnen.
Sensoren in de wielen
Henk heeft deze op zijn manier vervangen en in orde gemaakt (in zo kort mogelijke tijd volgens Henk) Tevens heeft Henk (in zijn eigen tijd, dus niet geklokt) de banden nog speciaal gebalanceerd zodat het lelijke lood niet meer zichtbaar is.
Kleine beurt.
Wij voeren de kleine beurt, die aangeven wordt in het systeem van Mercedes-Benz, uit en rekenen daar met exact gemeten tijden uitgevoerd door professionele (door Mercedes-Benz gecertificeerde monteur)
Hopelijk geeft dit goed weer hoe wij denken dat wij u hebben behandeld.
Tenslotte wil ik u als eigenaar van dit bedrijf uitnodigen voor een kopje koffie om bij ons op locatie deze uitleg nogmaals door te nemen. Ik hoor namelijk graag in het echt van uzelf of hier nog verdere opmerkingen op zijn. Henk kan u aan de hand van onze werkplaatsapparatuur en werkwijze onze handelswijze nogmaals toelichten.
We horen graag wanneer u dit uitkomt, zou dit deze week nog kunnen plaatsvinden?
Hartelijke groet,
Namens het team van Marco van Beek Car Service
Marco van Beek
Met vriendelijke groet,
1
Cardo uit Loosdrecht
Mooie showroom, goed aanbod van auto's met de juiste opties. Top!
- 9
- 10
- 9
9
Henk Matser uit Wolvega
hier voel jij je als klant KONING
- 10
- 10
- 6
10
Henk uit meppel
goede ontvangst en uitleg over auto"s
- 10
- 9
- 10
10
Jacco uit Den Ham
Goed ontvangst en klantvriendelijk
- 10
- 10
- 10
9
Paul uit Bilthoven
Na een korte zoektocht vond ik een mooie Mercedes bij Marco van Beek. Ik had een paar vragen gestuurd en kreeg van Joep een leuke video boodschap waardoor ik nog enthousiaster werd en besloot om 1,5 uur in de auto te gaan zitten om kennis te maken en de auto te bekijken en proef te rijden. Na een korte onderhandeling hadden we een voor beiden partijen een goede deal. En besloot ik mijn BMW in te ruilen en de Mercedes te kopen. De Mercedes kreeg nog een aankoopkeuring, servicebeurt en nog wat updates. De aflevering was goed geregeld en alles was super voor elkaar volgens afspraak. Mooi degelijk bedrijf met passie voor auto's.
- 9
- 9
- 9
9
S. Khan uit Almere
Alles goed geregeld
Snel geholpen
- 9
- 9
- 8
10
Koos uit Formsma
Zie boven
- 7
- 7
- 7
10
K Jongschaap uit Scheerwolde
Goed verzorgd en vriendelijk personeel.
- 10
- 10
- 8
9